LEIROW .. WORIEL
and now i’m off to the gym + grocery store .. but 1st, lemme check the weather lol ..  (at meme pics)

and now i’m off to the gym + grocery store .. but 1st, lemme check the weather lol .. (at meme pics)

#idk what all the future truly holds, especially for me. but if it’s the same fight that my grandmothers, aunt, cousin, and so many other beautiful brave women around this world had the courage & strength to face, then so can I !!!  #hope for the #fighters, #peace for the #survivors, #prayers for the #taken.

*photography by l. wright. (at October is also Breast Cancer Awareness Month)

#idk what all the future truly holds, especially for me. but if it’s the same fight that my grandmothers, aunt, cousin, and so many other beautiful brave women around this world had the courage & strength to face, then so can I !!! #hope for the #fighters, #peace for the #survivors, #prayers for the #taken.

*photography by l. wright. (at October is also Breast Cancer Awareness Month)

.. and never ever giving up #hope .. #nope!   (at October is also Breast Cancer Awareness Month)

.. and never ever giving up #hope .. #nope! (at October is also Breast Cancer Awareness Month)

the #strength of a #woman is an #epitome of #beauty.  (at October is also Breast Cancer Awareness Month)

the #strength of a #woman is an #epitome of #beauty. (at October is also Breast Cancer Awareness Month)

… (at so please #stfu.)

… (at so please #stfu.)

pt. 3 .. anyone else #love this song growing up & still bump it too? #im #only #human #of #fleshandblood #im #made :) .. #thehumanleague #jimmyjam & #terrylewis #production #classic #timeless #muzik #legends .. #hmm #ithink #imight #perform #this #on #november8th @ the #PennsylmaniaMusicFest :) (at Leirow worieL)

pt. 2 .. anyone else #love this song growing up & still bump it too? #human #thehumanleague #jimmyjam & #terrylewis #production #classic #timeless #muzik #legends .. #hmm #ithink #imight #perform #this #on #november8th @ the #PennsylmaniaMusicFest :) (at Leirow worieL)

anyone else #love this song growing up & still bump it too? #human #thehumanleague #jimmyjam & #terrylewis #production #classic #timeless #muzik #legends .. #hmm #ithink #imight #perform #this #on #november8th @ the #PennsylmaniaMusicFest :) (at Leirow worieL)

and the #writing #process begins .. #ido, i #thinkdeeplyaboutshallowshid for #lyrics ..  (at Somewhere in LeiRowLand)

and the #writing #process begins .. #ido, i #thinkdeeplyaboutshallowshid for #lyrics .. (at Somewhere in LeiRowLand)

looking 4ward 2 it !!!  (at Leirow worieL)

looking 4ward 2 it !!! (at Leirow worieL)